Minu lemmikõpetaja

“Minu lemmikõpetaja”

 

Igaühel meist on või on olnud oma lemmikõpetaja. 11h toimekad õpilased Karin, Lennart, Grete, Keterli ja Raili tegid oma valiku ning küsitlesid oma Õpetajatelt, kuidas neist üldse õpetaja sai ning mis neid selle töö juures inspireerib.

 

Katrin Pihl (inglise keele õpetaja) 

“Olen koolis tunde andnud juba 30 aastat. Kuigi mu isa ja vanaisa olid ka õpetajad, ei tahtnud ma alguses õpetajaks saada. Olin tol ajal ja ka praegu väga uuendusmeelne inimene, seega läksin ma õppima uut eriala, informaatikat. Kuna arvutikeel on inglise keel, siis läksin ma seda sügavamalt õppima ning see viiski mu edasi õppima inglise keele õpetaja ametit. Juhtuski nõnda, et tänaseks olen koolis tundi andnud juba 30 aastat. Mind inspireerib õpetamise juures selle loominguline külg, noortega suhtlemine ning ajaga kaasas käimine. Minu arvates ei ole õpetaja roll 15-20 aastaga muutunud, vaid muutunud on hoopis minu jaoks keeleõpetus.  Mina pole aga muutunud, empaatia ja uuendusmeelsus on mul alati olnud loomuses.”

 

Jaanus Kann (muusikaõpetaja) 

“Olen koolis tunde andnud kuusteist ja pool aastat. Kunagi soovisin saada aga hoopis poemüüjaks. Tänases inspireerivad mind selle töö juures kõige enam õpilased.”

 

Pille Laurimaa  (matemaatikaõpetaja) 

 ,,Olen tunde andnud 25 aastat, esimesed kaks aastat olin arvutiõpetaja Hiiu majas ning pärast seda olen matemaatikat õpetanud Tallinna Nõmme Gümnaasiumis. Ma olen alati tahtnud õpetajaks saada ja hea tulemus matemaatika olümpiaadil suunas mind selleni. Kõige rohkem inspireerib suhelda õpilastega ja nende mõistmine. Hea õpetaja valem on olla korrektne, mõistev suhtlemisel ja õpetamisel.”

 

Anu Sotter (ajalooõpetaja) 

,,Olen õpetanud koolis üle 40 aasta. Tallinna Nõmme gümnaasiumis olen õpetanud 36 aastat ja praegu käib 37. aasta. Alguses käisin Tartus kunstiajalugu õppimas. Hiljem sai minust kunstiajaloolane. Kõige rohkem inspireerivad mind minu õpilased. Iga päev ja tund on erinev ning õpetajana teevad mulle kõige rohkem rõõmu õppivad õpilased.”

 

 Ljubov Haravee (vene keele õpetaja) 

“Olen eesti koolilastele vene keelt õpetanud üsna pikka aega – aastast 1990, kuid kõige pikemat aega meie Tallinna Nõmme Gümnaasiumis – 17 aastat. Olen kogu oma tööelu sidunud ühel või teisel viisil haridusvaldkonnaga. Näiteks töötasin noorena neli imelist aastat rahvusvahelises lastekeskuses rühmajuhina. Samuti töötasin mitu aastat ERR-i programmi Raadio 4 ukrainakeelse lastesaate autori ja saatejuhina. Tuli ette ka teisi vähem huvitavaid tööalaseid tegevusi, kuid peale neid naasin alati kooli.  Mis mind õpetajaks olemise juures inspireerib? Vastan kahtlemata – mu õpilased, lahked, võimekad, arukad. Ja isegi siis, kui nad pole alati viimseni motiveeritud, on nad kindlasti sõbralikud ja püüdlikud.”

Spordihoone avatud ka pühapäeval

Nõmme Gümnaasiumi spordihoone
on kogukonnale avatud:
E-R 16.00-22.00
L-P 10.00-16.00
Muudel aegadel kokkuleppel
Aegade broneerimine ja lisainfo:
Koduleht: https://spordihoone.tng.ee/
Tere tulemast meile sportima!

Kooli juubel

Meie kooli abiturient Robert Raag on tubli nii õppimises kui spordis

Oleme tema üle uhked!

Uudise link asub SIIN

Humanitaar-meediasuuna laager

Pivarootsi 2023

 

18.-19. mail toimus TNG humanitaaride laager: pildimaterjal koos väljavõtetega õpilaste tagasisidest

 

Positron 2023

Elektriala tulevikutegijate suurüritusel Positron 2023 saavutas meie 12. reaal2 klassi õpilane Uku Reitel energeetikamängus I koha. Palju õnne ja edu tulevikutegijale!

TalTechi asus õppima enim üliõpilasi just Nõmme gümnaasiumist

Tallinna Tehnikaülikooli õppeprorektor Hendrik Voll saatis ülikooli nimel siira tänu kümnele koolijuhile, kelle juhitavast koolist asub sellel sügisel tehnikaülikooli bakalaureuse tasemele õppima enim üliõpilasi. Read more

3D kunst

3D kunsti ainekava hõlmab tutvumist 3D-tehnoloogiaga, virtuaalkeskkondade, manipuleeritavate ja
prinditavate 3D-mudelitega. Õppeülesanded, vestlused, arutelud ja analüüs kujundavad arusaama

multimeedia olemusest, terminoloogiast ja tehnilistest pädevustest. Arendatakse tehnilisi pädevusi, vaatlus-
võrdlus- ja analüüsioskust ning leitakse loomingulisi lahendusi. Õppetöös ja õppesisu valikul peetakse silmas

iga õppuri individuaalset võimekust ja koostöövalmidust, õppemeetodid – nii praktilised harjutused kui
katsetööd ning kaasaegne ja moodne tehnoloogia (arvutid) arendavad ja kujundavad huvi antud valdkonna
vastu.

Ainekava täismahus