Tallinna Nõmme Gümnaasium

Kogukonnale avatud, hooliv, pikaajalisi traditsioone väärtustav, õppiv ja arenev kool

Gümnaasiumiõpilased külastasid Kihnu saart

16.–18. juunini toimunud traditsiooniline saarereis viis kümnenda reaalklassi ning üheteistkümnenda loodus- ja reaalklassi sel aastal Kihnu saarele.
Pühapäeva hommikul istusime bussi, mis sõidutas meid Munalaiu sadamasse. Pärast lühikest praamisõitu tervitasid meid Kihnu sadamas kastiautod, mis viisid pakid ning osa rahvast Linaküla randa telkimisalale. Kui telgid üles pandud, nautisime nii ümbritsevat loodust kui ka meeldivat seltskonda, käisime soojas merevees ujumas, laulsime ja tantsisime ning valmistasime kuumal grillil mandrilt kaasa toodud lihasid.
Esmaspäeval jalutasime Mõnu tallu, kus kuulasime Kihnu naiste folkloorikontserti ning proovisime ka ise kaasa laulda. Rannakämpingusse tagasi jõudes ootasid meid juba tuttavad kastiautod, mis viisid meid ekskursioonile ümber saare. Giid tutvustas meile muuseumis Kihnu saart ja kombeid ning juhatas meid saare lõunatipus asuvasse tuletorni, mille tuulisest tipust saime imetleda saarel laiuvaid metsi ja armsaid külasid. Õhtul oli taaskord aega puhata, seltskonda nautida, ujuda, laule laulda ja tantsu lüüa.
Teisipäeval oligi aeg telgid kokku pakkida ning tuldud teedpidi Tallinnasse tagasi suunduda.
Reisil olnud hea seltskond, lõbusad õhtud ja huvitav ekskursioon jäävad meie mälus suveks hõõguma nagu söed, mis meie grilli terve õhtu soojana hoidsid. Tundus, et nii õpetajad kui ka õpilased jäid väga rahule. Erakordselt sobilik algus suvele!
Tekst: Mihkel Asper, 10. reaalklass

Kontakt

Raudtee 73
Tallinn 11620

Registrikood: 75016651

Tel: (+372) 6 572 133

kantselei avatud

e-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.